fredag 31 oktober 2008

Servera Smakfullt

Jag har fick i uppdrag av Servera att göra lite trevliga saker som man kan ha till jul, det resulterade i det här som jag nu ska visa. Jag länkar längst ner i inlägget till en sida där man kan komma över recepten på alla dom här godsakerna.


Här har vi en trevlig liten hasselnötsmousse med en Créme Catalana i mitten



Chokladtryfflar med Baiyles som alla klara av att göra



Mini Saffransbrulé fin i sin enkelhet



Det här är den bild jag gillar bäst en Pepparkakspralin med guld, glamouröst och vackert



Cheesecake med Glögggelé vi gjorde dom här redan på Gourmandise fast då i mycket större format. Nu vet jag att flera gör dom ,men jätte gott med pepparkaksbotten i stället för digestivekex.



Här har vi min chokladkola i en mini variant



Liten nougat historia som är jätte god



Jag vill Tacka Pelle Lundberg för dom fina bilderna utan honom så skulle mina saker se mediokra ut. Sen vill jag tacka Milena Grandi för ett kul samarbete. Om man nu vill ha alla recepten så ska man trycka på den här Länken bara att ladda hem snabbt enkelt och framför allt gratis.