måndag 19 januari 2009

Smak på Restaurangen

I lördags var jag och min flickvän Linda och åt på en av mina favoritrestauranger i Stockholm Smak på Restaurangen. Deras koncept går ut på att man kryssar i på en bordstablett vad man vill äta, sen tar man dryck till som dom kombinerat. Jag rekommenderar alla att besöka denna restaurang bra priser, spännande mat och trevlig personal.



Jag tog sju smaker det motsvarar en trerättersmiddag. En av mina val var denna smak "Tryffel" lantägg och skogsvamp. Tyvärr är belysningen ganska mörk så bilderna jag tar blir aldrig bra på Restaurangen.



En annan smak jag tog var "Anglais" anklever, betor och rökt anka, jätte god.



Sist men inte minst smaken Linda, det är den smaken jag gillar bäst, den har allt. Det bästa med den smaken är att den finns bara till mig :-) Tack för att du finns.