torsdag 4 mars 2010

Kalas



Veckan har varit ganska händelserik vi har bla haft en trevlig middag på Electrolux. Viktor hade kombinerat förrätt och varmrätt och jag desserten. Jag tycker det gick jätte bra. I dag har jag och Linda haft lite tårtkalas hemma för släkten. Här ovan har jag gjort en chokladmousse med salmbärsmarmelad och torronenougat.

Om två veckor byter vi meny på jobbet, det känns väldigt kul och jag tycker kökets grejer ser riktigt fina ut. När det gäller mina grejer så är tre desserter helt klara och jag tycker dom känns riktigt roliga. Jag ska göra klart dom sista tre i dagarna sen kan jag lägga upp dem på bloggen.

Nu har vi en ungdomsmeny på Operakällarekan då får man tre rätter med vin för 850 kr och det gäller för dig under 25 år. Jag tycker det är väldigt prisvärt så har du åldern inne så testa!