onsdag 2 september 2009

Tankar om den kommande hösten



Den här veckan har vi fullt upp att göra, känns som det börjar rulla på riktigt ordentligt nu. Vi har fått en ny arbetskamrat inne i kondis varmt välkommen Sanna, jag kan aldrig bli som Hans men jag hoppas det ska funka ändå :-).

När det gäller menyn som vi byter den 15 september känns det förbannat bra, jag har nu bara en dessert kvar och den ska innehålla smaken kvitten det jag har tänkt med den är att den ska vara en bakad, jag försöker ha en på varje meny.

Min hemsida är nu i slutfasen och här är jag lite som ett barn på julafton, så otålig och jobbig mot stackars Paul som sliter förbrilt.

Sen verkar det börja rulla på mer med landslaget nu också, vi ska bland annat till Norge nästa vecka det blir trevligt och kul att träffa alla igen efter sommaren.

I slutet av September åker jag till Umeå för att göra ett gästspel det ska bli väldigt roligt och umeå verkar ha en massa härliga männsikor som verkligen brinner för mat, mer om detta kommer ni givetvis kunna läsa om här.

Vad kan jag berätta mer jag kommer gästspela lite i Mat Tinas nya program på tv4, det är också super roligt.

Ha det nu så gott mvh Daniel