måndag 1 februari 2010

Bok premiär



Det är redan februari tänk vad fort det går, jag ska nu berätta en rolig nyhet och det är att på onsdag börjar jag fota för min första bok som kommer ut i höst. Boken kommer jag gör tillsammans med Frederik Zäll gitarrist i Escobar och även han matbloggare.

Boken kommer innehålla 46 st recept som man klarar av att göra hemma, Frederik gör hälften och jag gör andra hälften. Det kommer inte vare några konstiga eller svåra råvaror. Boken kommer också ha ett mycket bra pris så alla har råd att köpa den.

Jag tycker det ska bli en jätte roligt och det ska bli kul att se Frederiks dessert, vi har säkert väldigt olika stilar. Tanken är att vi ska kommentera varandras recept så man får två olika sätt att se på saken. Boken ska finnas ute i handeln till hösten så håll utkik.

www.pastrydesign.se