fredag 17 oktober 2008

OS Dags

Titta gärna in artikeln om mig på Allt Om Mat tycker den var lite rolig. Jag och Linn har jobbat hela natten var hemma 03:30 och var på jobbet strax efter 06:00, så vi var trötta i dag. Men nu är alla våra saker på väg ner till Tyskland, det känns bra. Linn är från Fagersta så i dag var vi på första sidan på Fagersta Posten. Tyvärr verkar man inte kunna läsa den på webben utan inloggninskod. Jag hade flera av mina OSgrejer med på bild i Stockholm City tidningen i går, så jag tänkte lägga upp en av mina p4 redan nu.



Här ser vi en Nyponlikörpralin som jag har sprejat med mörkchoklad på vissa kanter runt om. På den har jag ett nougatin och en raberbermoussekon som är sprejade med vitchoklad så den får en lite frostig känsla, samt en chokladring. Kommer lägga upp alla bilder efter tävlingen.