söndag 26 oktober 2008

OS Desserterna

Allt har hunnit sjunka in nu, och vi gjorde inget bra OS. Först var jag jätte besviken, det är jag inte längre jag hade fått för dålig vägledning det är bara det. Jag var verkligen inte klar med vad dom ville se, svårt att veta med tanke på att det var mitt första OS. Med rätt vägledning och vilja kan det gå skit bra, det har jag fått höra och det tror jag själv också. Jag siktar givetvis på Landslaget men blir det inget med det nu så trivs jag bra i Stockholmslaget också. Jag och Linn måste hitta en till Konditor till laget, om det är nån som känner någon duktigt så maila gärna mig. Ska jag kommentera dessertena här nu då så kan jag helt ärligt säga att det tar lite i mot. Men med tanke på den korta tiden jag hade med dom innan så är det väl inte så konstigt tänker jag ,fyra veckor herregud men här är dom i allafall.




Saltkaramellbavaroise rullad i äppelgelé med smördegsringar och sorbet på kondenseradmjölk



Lingonmousse med mandelmjölkspannacotta och svartpepparglass.



Chokladkola med mjölkchokladkräm och saltcrumble



Hjortronsoppa med vitchokladpannacotta, chokladägg med kavringsmulor, hjortrongelé och vaniljglass



Nyponbavaroise med grönkardemummapannacotta raberberpärlor och sorbet.



Kärlek mellan män i kategori A



Min rumskompis Pravin helt underbar människa



Linn Jag kan inte uttrycka mig så bra men utan dig hade det inte gått , tack för att du finns och att du står ut med mig när jag är stressig. Ta för dig för fan :-)
Jag saknar alla mina lagkamrater ni är underbar, och nu vet vi mer vad som gäller i framtiden. Det känns spännande och kul och jag kommer inte köra såna här desserter på ett OS något mer det lovar jag :-)