fredag 4 april 2008

Tidningen Gourmet nr 4 2008





Det här har jag gått och hållit på länge. Jag blev ombädd av Tidningen Gourmet att göra ett repotage åt dom. Gud vad kul tänkte jag men vad ska jag göra, då kom jag på godis så klart, så jag har gjort sex saker insiperade av godis. Tidningen borde finnas i handeln snarast kanske redan , nu eller nästa vecka.

I tidningen finns också alla recept ,så jag tycker alla borde köpa en tidning. Kan säga att bild ett är flyggandemattor , bild två är m´s dom heter mm´s utomlands men vi känner dom som m´s . Bild tre är är tuttifruttipasta runt omkring , sen har den smaker som tuttifrutti godiset inuti. Bild fyra är en klassisk polkagris, bild fem är en lakrispuck, och bild sex är engelsk konfekt. Jag vill tacka alla på Gourmet för det finna reportaget. Sen vill jag tacka Maria Nordin för att hon är en grym stylist, Och Jacob Fridholm för dom vackra bilderna.