torsdag 15 oktober 2009

Hösten är här!



Hösten har verkligen kommit till våran huvudstad, jag känner att det kanske var lika bra. Det är mycket som känns spännande inför hösten, i helgen drar vi igång med landslaget och hårdträningen inför Vm. Jag har fått en ny lagkamrat Rod Pérez från Esperanto vi ska göra desserterna i hop, till att börja med är det sex st.

Allt på Operakällaren rullar på det är White Guide tider och även andra inspektörer med för den delen, det känns väldigt stimulerande och kul.

Chokladfestivalen var förra helgen och jag tycker det var jätte lyckat, mycket folk och trevliga människor. Jag gjorde ett jobb för Anthon Berg tycker verkligen ni ska pröva göra praliner med den där hemma, det funkade verkligen jätte bra. Jag andvänd den 57% soft dark när jag gjöt mina skal.

Jag åker snart till New York på smakresa med Linda det behöver vi, äta gott och bara ha det bra.

Vi ses där ute i krogvimlet må gott så länge.