söndag 14 december 2008

Mat & Vänner nr 6 2008



I nya nr av Mat & Vänner så är jag med i ett stort repotage med sex olika desserter.



Åkerbärsmousse med Hallonpannacotta och Björnbärsmarshmallow



Macadamiamousse med Majsglass och skum på Sötpotatis



Chokladsandwich med Manjarimousse och Körsbärssorbet



Äppelsufflé med Munkar och Kanelglass



Min Bananasplit



Citronkaka med Timjansorbet, Basilikagelé och Kumquatsås



Repotaget blev verkligen jätte fint. Jag vill Tacka Malin Andersson för ett kul och roligt samarbete, du är toppen att ha att göra med. Sen vill jag tacka David Back för dom fina bilderna. Jag var lite otålig på att få bilderna ,men det var värt att vänta för dom blev jätte fina. Jag tycker att om man läser andra mattidningar så ska man läsa Mat & Vänner väldigt modern och rolig tidning. I tidningen finns också recept på desserterna i repotaget.